HurtigJura.dk hjælper professionelle rådgivere

Vi tilbyder professionelle rådgivere adgang til et komplet og ajourført juridisk bibliotek af privatrettede dokumenter. Som professionel rådgiver kan du få adgang til hurtig og nem udarbejdelse af juridiske dokumenter på få minutter. Dokumenter af den højeste kvalitet til en lav omkostning.

Som professionel rådgiver får direkte adgang til opdaterede og ajourførte skabeloner, der nemt og effektivt udfyldes online via trin-for-trin formularer, der sikrer, at alle dine privatkunders behov tilgodeses.

Via vores digitale understøttelse af udarbejdelsen af de juridiske dokumenter, sparer du stort set al dit tidligere tidsforbrug i forhold til din manuelle udarbejdelse af samme type dokumenter.

“Alt foregår online. Nemt, hurtigt og effektivt.”

Dermed frigør du din tid og dine ressourcer til mere værdiskabende arbejde i forhold til dine privatkunder. Du øger effektivt udnyttelsen af dine forretningspotentialer. Det forbedrer naturligvis din virksomheds indtjeningsevne, når du kan koncentrere dig om din kerneforretning.

HurtigJura.dk har i forhold til det private kundesegment udviklet fem fagområder, der dækker alle de centrale juridiske problemstillinger, som en privatperson kan stå overfor i sit hverdagsliv.

Alle de dokumenter, som du har brug for, når dine kunder skal leve livet – hele livet.

Alle de dokumenter, som du har brug for, når dine kunder skal leve livet – hele livet

De fem typiske fagområder

Fagområde 1 er behov for at give en anden person bemyndigelse til at handle på sine vegne via en fuldmagt. Det kan både være bemyndigelse i en konkret økonomisk situation eller i et mere generelt perspektivet, såvel som det kan være orienteret mod nutiden eller mod fremtiden, for eksempelvis i forhold til alderdom. Vi har alle de dokumenter, du som professionel rådgiver har brug for at have adgang til.

Fagområde 2 er det økonomiske område, hvor det typisk handler om at få lovliggjort og dokumenteret låneaftaler og gavebreve ofte mellem medlemmer af den samme familie. Her er det vigtigt, at låneaftalerne og gavebrevene har den helt rigtige juridiske udforming, så alle formalier i forhold til offentlige myndigheder er overholdt.

Fagområde 3 er det centrale behov, der er knyttet til ægteskab, samliv og børn. Her er indgåelse af ægtepagter og samejeoverenskomster helt nødvendige dokumenter for at have styr på det økonomiske aspekt i et samlivsforhold. Såfremt samlivet skal bringes til ophør, så er det her, at aftalerne bliver særligt vigtige. Det gælder naturligvis ikke mindst i forhold til børn.

Fagområde 4 er særlig knyttet til de forhold, der er relateret til livets ophør og sikring af sine allernærmeste. Her får den professionelle rådgiver adgang til ajourførte dokumenter i forhold til arv, om det er penge eller indbo, samt alt der er knyttet til testamenter. I dette fagområde finder vi samtykkeerklæringer til uskiftet bo og erklæringer ved rydning af indbo.

Fagområde 5 omhandler behovet for at håndtere køb og salg af produkter, uanset om det er bil, motorcykel, båd eller såkaldte løsøre, hvor det kan være alt fra hårde hvidevarer til mobiltelefoner m.v. Køb og salg af fast ejendomme mellem typisk den nære familie er et helt særligt vigtigt område, som vi også her hjælper profesionelle rådgivere med.

Legaltech vil med sikkerhed forandre advokatbranchen, som vi kender den

Nemmere end nogensinde før

HurtigJura.dk giver dig trygheden til at fokusere på alt det,  du er bedst til ved at overlade til os alt det, vi er bedst til.

Når du har købt de ønskede dokumenter og via vores enkle trin-for-trin formularer har udfyldt dine privatkunders oplysninger, så modtager du med det samme kundernes dokumenter i PDF format. Det giver dig mulighed for selv at forestå underskrivelsen af dokumentet enten sammen med dine privatkunder eller ved, at du sender dem en mail med det færdige dokument. Dine privatkunder oplever, at du er der hele vejen i rådgivningsprocesen fra start til slut uanset om, du er advokat, revisor eller anden form for professionel rådgiver.

Folketinget har gennem en årrække arbejdet med at liberalisere advokatbranchen og give adgang til markedet for juridisk rådgivning for andre end medlemmer af advokatsamfundet. Digitalisering af juridiske dokumenter og integration med avancerede IT-værktøjer – legaltech – sætter yderligere fart i udviklingen af juridsk rådgivning, så langt flere profesionelle rådgivere med fuld sikkerhed for høj kvalitet og lave omkostninger kan bistå privatkunder på områder, hvor advokater tidligere har haft monopol.

Vi tilbyder således din virksomhed et teknologispring ved at overgå fra de langsommelige og manuelle processer til i stedet for at få en hurtig dokumentautomatisering uden kostbar egen udvikling af avancerede IT-løsninger med fremtidige vedligeholdelsesomkostninger, herunder ikke mindst vedligeholdelse af dine juridiske dokumenter.